„Marea împărţeală“ a asfaltului

Postat pe 21 octombrie 2014

Transilvania şi Banatul au atras în ultimii trei ani cei mai mulţi bani pentru construcţia de autostrăzi şi reabi­litarea de drumuri na­ţionale, puţin peste 1 mld. euro, în timp ce Moldova este zona care a prins cele mai mici investiţii în şosele, doar circa 100 de milioane de euro, arată o analiză a ZF pe baza plăţilor realizate în pe­rioada 2012-2014 de către Com­pania Naţio­nală de Autostrăzi şi Drumuri Na­ţio­nale din România (CNADNR).

De altfel, în Transilvania şi Banat s-au construit în ultimii ani şi cele mai multe tronsoane de autostrăzi, motiv pentru care “nota de plată” pentru această regiune este mult mai consistentă. Spre exemplu, în această zonă s-au construit mai multe secţiuni de autostrăzi de pe fostul Coridor IV paneuropean (actualmente Axa prioritară 7), printre care Arad-Timişoara sau Deva-Orăştie. De asemenea, în jumătatea de vest a ţării a demarat procesul de reabilitare pe mai multe tronsoane de drumuri naţionale, printre care DN 12 Braşov-Topliţa, DN 14 Sighişoara-Sibiu sau DN 19 Oradea-Sighetu Marmaţiei.

Pentru detalii suplimentare, accesați: http://www.zf.ro/business-construct/marea-imparteala-a-asfaltului-transilvania-si-banatul-au-luat-1-mld-euro-pentru-autostrazi-si-drumuri-nationale-in-trei-ani-moldova-este-elevul-repetent-care-a-primit-doar-100-mil-euro-13425130


Nici un raspuns pentru "„Marea împărţeală“ a asfaltului"


    Ai o parere despre subiectul de mai sus?

    Poti folosi cod HTML