“Am solicitat prestatorului să înceapă cu sectoarele mai puţin dificile, loturile 1 şi 5 (Sibiu-Boiţa şi Curtea de Argeş-Piteşti, n.r.), astfel încât implementarea proiectului să se realizeze cât mai repede. În aceste condiţii, lucrările efective la autostrada Sibiu – Piteşti ar putea începe în 2016. Acest proiect a fost identificat în Master Planul General de Transport ca fiind prioritate zero, astfel închizându-se Coridorul IV Pan European, Nădlac – Constanţa”, a declarat într-un comunicat directorul general al CNADNR, Narcis Ştefan Neaga.
Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (85%) și bugetul de stat (15%).
CNADNR a anunţat la finele lunii mai că va semna contractul cu asocierea româno-italiană, după ce Curtea de Apel București a respins contestaţia formulată de firmele Romair şi Dongbu (Coreea de Sud).
Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a semnat, luni, cu asocierea Spea Ingegneria Europea (Italia) – Tecnic Consulting Engineering România contractul pentru actualizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Piteşti, cu o valoare de 29 milioane lei, fără TVA.
Pentru mai multe informaţii vă recomandăm ECONOMICA.net.