Comisia Europeană impune autostradă nouă în Banat, nefiind interesată de cea din Moldova, promovată intens de Ministerul Transporturilor

Postat pe 9 aprilie 2015

Comisia Europenă a transmis oficialilor de la Bucureşti să revizuească planul în ceea ce priveşte autostrăzile. C.E. a respins planul prezentat de Ministerul Transporturilor cu autostrăzile din Moldova şi cere urgentarea realizării Autostrăzii A6.

Europenii vor şi linie de tren de la Atena la Dresda Un alt proiect în care a fost nevoie de intervenţia Comisiei Europene o reprezintă un drum feroviar care trece tot prin vestul României şi care leagă Balcanii de Europa de Occidentală. Este vorba de calea ferată Atena – Sofia – Budapesta – Viena –Praga – Nürnberg/Drasda. Trenul rapid va traversa în România, vama Curtici, Arad, Timişoara, Caransebeş şi Calafat.

„Prin includerea proiectului de dezvoltare a căii ferate Atena-Sofia-Timişoara-Budapesta-Praga-Dresda între proiectele europene prioritare de infrastructură, Timişoara va fi situată pe o magistrală de mare importanţă. Dincolo de lungimea impresionantă a traseului, peste 3.500 kilometri, faptul ca acesta traversează şapte state arată importanţa europeană a acestei legături. Standardele impuse pentru realizarea proiectului sunt dintre cele mai înalte: viteza asigurată de 160 km/h şi linii duble de cale ferată de-a lungul întregii axe. Amploarea acestui proiect ne obligă să gândim pentru Timişoara soluţiile cele mai potrivite de dezvoltare a infrastructurii astfel încât în acest context oraşul nostru să poată fructifica la maxim beneficiile proiectului”, a comentat consilierul local Ştefan Sandu, pe Facebook.

Sursa articolului: Adevărul.ro

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Nici un raspuns pentru "Comisia Europeană impune autostradă nouă în Banat, nefiind interesată de cea din Moldova, promovată intens de Ministerul Transporturilor"


    Ai o parere despre subiectul de mai sus?

    Poti folosi cod HTML